miercuri, 26 mai 2010

Cumpara granule Kefir - Alga Galodium


Cultura necesara pentru un tratament de 17 zile (timp in care algele isi dubleaza volumul si pot fi cedate, vandute mai departe) este de 2 lingurite;
Pentru o eficacitate maxima a tratamentului se recomanda o pauza de 9 zile (timp in care algele vor fi hranite cu lapte in continuare) dupa care tratamentul poate fi reluat;
Puteti obtine 1 cultura cu 100 de RON apeland la numarul de telefon 0769.408.701 / 0727.415.043 (dna. Elena) - predare in Bucuresti si livrare in tara; Veti primi cu algele o lista cu beneficiile tratamentului si indicatii cu privire la ingijirea si inmultirea lor.

As aprecia daca specificati ca ati aflat de numarul dansei de pe galodium.blogspot.com :)

Eu de la dansa le-am luat si sunt excelente - orice anunt de donare este binevenit!

6 comentarii:

  1. Va multumesc enorm pentru informatiile de pe acest site!
    Daca ati sti cate anunturi vechi am gasit pe net :) - in sfarsit am algutele mele!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. De curand am intrat in posesia unei culturi de alga kefir si as avea cateva neclaritati:
    -se poate folosi lapte proaspat muls de la vaca?
    -laptele UTH DE 1I(1,5) se poate folosi de 3 ori dupa deschidere?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. 100 RON ???!!!!!!!
    Se poate cumpara din Noua Zeelanda cu 23 $ (70 RON)+ curs video + brosura (transport gratuit)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se poate folosi lapte proaspat, lapte pasteurizat, 1.5% grasimi, 3%.... Orice lapte de origine animala, comestibil sa fie....

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru contributia cu Noua Zeelanda...
    Totusi, cam multe semne de exclamatie pentru o diferenta de 30 RON.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Da-ne mai multe informatii cu privire la cum se poate procura alga din Noua Zeelanda, daca aceasta este congelata pentru transport (necesita congelare din cate stiu) si care este rata de supravietuire a algei dupa congelare?
    Asteptam informatiile de procurare;
    Intrebarea este retorica - am pus-o ca sa te informezi....

    RăspundețiȘtergere

Director Web Gratuit Aloe Vera Produse Aloe Vera Portal Afaceri Director Gratuit